PLA DE TREBALL


FASE 1 : PRIMER CONTACTE AMB EL CENTRE                             HORES: 3h



  Objectius:

  •  Iniciar primer contacte amb el centre: funcionament, característiques subjectes que assisteixen (beques INAPE i de forma privada).
  • Definir àmbit d’intervenció: reeducació.
  • Conèixer metodologia i recursos que s’utilitzen al centre.
  • Realitzar traspàs d’informació dels subjectes els quals s’observarà, posteriorment s’intervindrà.

    Destinataris/Àrees: Psicòloga del Centre CETOP.

ACTIVITATS I CONTINGUTS

  1. Reunió amb una psicòloga del centre per tal de prendre contacte del funcionament i metodologia utilitzada en el centre.
  2. Informació dels alumnes amb dislèxia que assisteixen en el centre. 
  3. Planificació dels horaris i les tasques a realitzat. Observació, anàlisi, intervenció de millora, avaluació.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

  1. Graella d’horari dels subjectes de quan assisteixen al centre.
  2. Guió de les tasques a realitzar.
  3. Full amb informació essencial dels subjectes que cal saber, per analitzar.
INDICADORS D’AVALUACIÓ

  1. Actitud positiva davant tasques a realitzar.
  2. Coneix la normativa actual, referent a les beques INAPE, diagnòstics.
  3. Observa el funcionament del centre.
  4. Presa de contacte amb la situació personal i social del subjectes.




FASE 2 :  PRESA DE CONTACTE                           
               
                 DATA: primeres setmana de març                                 HORES: 6h



Objectius:
  • Conèixer com es porta a terme una avaluació psicopedagògica (proves estandarditzades o proves internes del centre).
  • Conèixer concretament els recursos materials i metodologia que s’utilitza en les sessions de reeducació de dislèxia.
  • Elaborar avaluació inicial dels subjectes.
  • Graella de doble entrada a on es registren els resultats de AI.

Destinataris/Àrees: Psicòloga del Centre CETOP

ACTIVITATS I CONTINGUTS
  • Observació d’una avaluació psicopedagògica.
  • Elaboració avaluació inicial i registrar-la en una graella de doble entrada.
  • Col·laboració en les primeres sessions amb els alumnes, per conèixer-los.
  • Coneixement dels recursos materials i metodològics que utilitzen,

INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES


  •  Proves estandarditzades i proves internes del centre. 
  •  Instruments d’avaluació inicial i graella de doble entrada.
  •  Consulta del recursos materials per dislèxics utilitzats en el centre.
        
INDICADORS D’AVALUACIÓ

  1. Anàlisis proves estandarditzades com proves internes.
  2. Avaluació de la graella de doble entrada dels subjectes, per treure’n una valoració inicial.




FASE 3 :    COL·LABORACIÓ I AVALUACIÓ EN LES SESSIONS D’INTERVENCIÓ DE SUBJECTES  DISLÈXICS

PERÍODE:  març fins al finals de maig                        

Objectius:
  • Col·laborar i participar en les sessions que assisteixen els subjectes de la intervenció.
  • Observar les dificultats de cada subjecte en relació a la competència lingüística.
  • Introduir nous recursos materials personalitzats, per potenciar la competència lingüística.
  • Reflexionar sobre tot el procés, sobre els materials utilitzats.



ACTIVITATS I CONTINGUTS

  • Col·laboració i participació en les sessions.
  • Observació dels punts febles i punts forts dels subjectes en llengua.
  • Observació i anàlisis de la lectura i l’expressió escrita.
  • Avaluació del procés en general.
  • Reflexió.


INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

  • Graella de doble entrada d’enregistrament.
  • Recursos materials utilitzats i materials nous.


INDICADORS D’AVALUACIÓ

  • Participa en les sessions.
  • Recursos utilitzats.
  • Observa i anàlisi de la lectura i expressió escrita.
  • Anàlisi constructivament de les pròpies activitats (elaboració del material).
  • Avaluar el procés (intervenció psicopedagògica). 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada